Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Al Shami. Meer weten? Ontdek meer
Manuela
20 jun 2026 om 22:20
kam verspätet an, am liebsten garkeinen Stern 3 gerichte (Manakisch) kamen nicht an, weil sie nicht verfügbar waren, daraufhin mehr Pommes mitgebracht ohne Rücksprache. Kein Geld anteilmäßig zurück erstattet und die kinder hatten nichts zu essen !!!
nathan
12 jun 2026 om 21:34
Takes about 3 business days for food to arrive
Maudy
7 jun 2026 om 5:16
Het was heerlijk. Vers en goed warm.
Gilian
29 mei 2026 om 13:35
Goed vlees.
R
14 mei 2026 om 20:38
Lekker, maar de bestelde rijst zat er niet bij. Niet bestelde brood en gebakken aardappel zat erbij.
Peter
13 mei 2026 om 22:34
Eten was heerlijk, zeker een aanrader.